שיווק בפייסבוק ואינסטגרם

תהליך השיווק

שיווק נכון בפייסבוק ואינסטגרם

לאורך שנים פייסבוק ואינסטגרם מובילות את עולם הרשתות החברתיות ומונות מעל מיליארד משתמשים ברחבי העולם, רבים מהם פעילים מדי יום. בישראל יש מיליוני אנשים הפעילים בפייסבוק ובאינסטגרם מדי יום ועבורכם זוהי הזדמנות מופלאה להגביר את החשיפה למותג שלכם, לבנות יחסים מדהימים עם לקוחות פוטנציאליים (שיהפכו ללקוחות משלמים) ולבנות יחסי אמון שיובילו לצמיחה תמידית של העסק שלכם. הצוותה היקר שלי ואני מספקים מגוון שירותי פרסום דיגיטליים ואנו יכולים לומר בפה מלא שאחת התשוקות הגדולות שלנו היא קידום עסקים ברשתות החברתיות.

פרסום ברשתות חברתיות

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

אתר אינטרנט טוב עוזר לך להביא יותר לקוחות!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

רוצים להפוך לבנות קהל עוקבים גדול ואוהד למותג שלכם? השאירו פרטים ונשמח להתקדם!

0
רשתות חברתיות שניהלנו
0
לקוחות חדשים

למי מתאים לפרסם באינסטגרם?

הפרסום באינסטגרם מתאימים למרבית בעלי העסקים, בעיקר אלה שיכולים לייצר תכנים ועניין מתמונות וסרטונים. בניגוד לפייסבוק שם ניתן לפרסם תמונות, סרטונים, סטורי וכד' אך יש מקום חשוב גם לטקסטים הרי שבאינסטגרם עיקר הפוסט הוא בעצם התמונה או הסרטון המפורסמים, הלייב או הסטורי. בהתאם לסוג העסק שלכם והתכנים שתוכלו לייצר ניתן בהחלט לשלב תחזוקה שוטפת של פרופיל עסקי באינסטגרם שיכול לתרום לכם גם כן. 

פרסום משולב למיקסום הפוטנציאל העסקי:

אם התקציב שלכם מאפשר זאת אנו ממליצים בחום לשלב את הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם. אם תעשו זאת דרכנו תוכלו לקבל מחיר מסובסד להתאמת התכנים הגרפיים בין הפייסבוק לאינסטגרם, כך שתוכלו לחסוך בעלויות של תכנים חדשים ונפרדים לשתי הפלטפורמות ובעלויות יקרות יותר. כך תוכלו לשמור על פעילות ב2 הפלטפורמות ולהגיע לקהלים נוספים הפעילים רק באחת הפלטפורמות.

רוצים לעשות שיווק בפייסבוק ואינסטגרם? הנה מה שאני יכול להציע לכם:

  • תכנים איכותיים ומדליקים הבונים יחסי אמון עם הקהל ומניעים אותו לפעולה.
  • עיצובים גרפיים מקצועיים ומותאמים לרזולוציות הנדרשות לאותה פלטפורמה ולאותו סוג תוכן להגברת החשיפה ותשומת הלב לפוסט שלכם בשפע המידע שהגולש נחשף אליו.
  • בניית אסטרטגיית תוכן מיטיבה שתשלב בין מגוון סוגים שונים של תכנים שיהפכו אתכם למותג על בתחום שלכם.
  • ניהול קמפיינים ממומנים ברמה הגבוהה ביותר במערכת הפרסום של פייסבוק עם אפשרות לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם
  • הגדלת כמות העוקבים בפרופיל העסקי.
  • אפשרות למתן מענה ראשוני למגיבים והודעות בתוספת תשלום.
  • ועוד…

לא חייב להיות משפיען כדי לגייס לקוחות מהרשתות החברתיות:

בעלי עסקים רבים מוותרים מראש על שיווק ברשתות החברתיות מתוך מחשבה שאולם הם צריכים להיות משפיעני רשת או לצבור עשרות או מאות אלפי עוקבים כדי לקדם את העסק ברשתות החברתיות. על אף שכמות גדולה יותר של עוקבים זה דבר נהדר, הרי שאיכות העוקבים חשובה יותר. האיכות שלהם מתבטאת ברמת העניין שלהם בכם, בתכנים שלכם ובשירותים שלכם. אין צורך בעשרות אלפי עוקבים ויותר או לחשוף את עצמכם למצלמה בהכרח (אלא אם כן אתם המותג) וניתן בהחלט להגיע לתוצאות מדהימות גם עם רשימת עוקבים קטנה ואיכותית יותר של אלפי עוקבים. אם כמות העוקבים היא זו שמעניינת אתכם אפשר לפעול גם לטובת זה.

איך להביא לקוחות דרך פייסבוק?

בפייסבוק יש מגוון דרכים לפרסם את העסק ולבנות יחסים עם הקהל שלכם, החל מפתיחת פרופיל אישי, פתיחת עמוד עסקי, השתתפות בקבוצות דיון בתחומים שונים ואפילו שימוש במערכת הפרסום הממומן של פייסבוק. בהתאם לתחום שלכם, לתקציב ולאסטרטגיית השיווק ניתן יהיה לקבוע היכן כדאי להיות יותר פעילים. כך למשל עורכי דין שיוכלו להשקיע במתן מענה ותשובות לשאלות בקבוצות ייעודיות יוכלו להרוויח פרסום, חשיפה, מוניטין ואף את ליבם של הלקוחות שעניתם להם. עסקים אחרים לעומת זאת יהיה טוב יותר עבורם להגיע אל הקהל באמצעות קידום פוסטים במערכת הפרסום הממומן או אפילו לשלוח את הגולשים מפייסבוק לאתר חיצוני של החברה.

העבודות שלנו

שאלות ותשובות על שיווק בפייסבוק ואינסטגרם

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר

רוצים להפוך לבנות קהל עוקבים גדול ואוהד למותג שלכם? השאירו פרטים ונשמח להתקדם!