ייצור ושיווק מוצרים דיגיטליים

תהליך הייצור

איך לבנות אתר שיביא לך פי 3 לקוחות?

מוצרים דיגיטליים החלו לצוץ כבר בשנים שלפני התפרצות הקורונה בישראל ובעולם אולם לאור ההתפרצות של המגיפה, סגירת המשק לתקופה מסוימת, פיטורים של אנשים רבים מעבודתם והצורך של מיליוני אנשים ברחבי המדינה למצוא דרכים נוספות להתפרנס בתקופה זו – גרמה לכך שאנשים רבים החלו לייצר מוצרים דיגיטליים. מוצרים אלה יכולים להיות ספרים אלקטרוניים, קורסים דיגיטליים, שירותי ייעוץ אונליין, פגישות זום למיניהם ואינספור דרכים אחרות לספק את השירות מהבית או ללמד אנשים אחרים מהידע המקצועי והניסיון שלהם ולהתפרנס מכך. חלקם אף עזבו את הקריירה שלהם והחלו להתפרנס במשרה מלאה מעבודה אונליין ומוצרים דיגיטליים. 

אם יש לכם ידע וניסיון בתחום מסוים ואתם חושבים שמישהו אחר יכול להיעזר בידע הזה ויהיה מוכן לשלם עליו או לחילופין יש לכם רעיון למוצר דיגיטלי שיכול ללמד ולייצר פתרון לבעיה של מישהו אחר – תוכלו גם אתם ליצור מוצר דיגיטלי משלכם ואנו נשמח לספק לכם את כל השירותים הנדרשים לכך, מאפיון המוצר ויצירתו, דרך העיצוב והפקת המוצר, בניית תשתיות השיווק ואף שירותי פרסום שותפים לקידום המוצר.

אנו יוצרים את כל סוגי האתרים!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

אתר אינטרנט טוב עוזר לך להביא יותר לקוחות!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

רוצים לפתח מוצר דיגיטלי משלכם? השאירו לנו פרטים ונשמח לעבוד יחד!

0
אתרים חדשים
0
לקוחות חדשים

למכור קורסים דיגיטליים ולעזור לאנשים:

כדי למכור קורסים או כל מוצר דיגיטלי אחר אתם צריכים להיות שם גדול בתחום שלכם כך שאנשים הרוצים להיכנס לתחום יסכימו לשלם וללמוד מכם – או לחילופין יהיה לכם רעיון נהדר לפתרון לבעיה של מישהו אחר שהוא ישמח לשלם סכום סביר לפתור את הבעיה. זה יכול להיות ספר שמלמד על כמה דרכים פסיכולוגיות להתמודדות עם חרדות באופן עצמאי, קורס דיגיטלי שיעזור לכם להביא יותר לקוחות לעסק שלכם או אפילו דיסק דיגיטלי או פרק מפודקאסט שלכם שנותן השראה ומוטיבציה לאנשים אחרים. 

ליצור ולמכור ספר דיגיטלי משלכם:

כיום ניתן להפיק ספרים דיגיטליים בקלות. תוכלו גם לשכור את שירותי התוכן שלנו במידת הצורך עבור מוצרים דיגיטליים לחלוקה במתנה באתר שלכם או לכתוב את הספר בעצמכם אם מדובר במידע מקצועי ומעמיק יותר שחשוב שאתם תכתבו. בשורה התחתונה זו יכולה להיות התחנה הראשונה שלכם לבנות קהל עוקבים גדול, איכותי וכזה המאמין בכם. תוכלו גם למכור את הספר אונליין באתר שלכם, ברשתות החברתיות, בדף נחיתה שתשלחו אליו אנשים מקמפיין ממומן ועוד.

הכירו את ההוצאה לאור הדיגיטלי שלי – דיגיטל פרודוקט

דיגיטל פרודוקט הוא אחד ממותגי הבית שלי והוא ההוצאה לאור הדיגיטלית המובילה בישראל. בדיגיטל פרודוקט אנו מפיקים מוצרים דיגיטליים ממגוון סוגים ואף מספקים שירותי בניית תשתיות, תחזוקה ופרסום לקידום המוצרים, בניית קהל ועוד. נשמח לעמוד לשירותכם!

היתרונות של דיגיטל פרודוקט:

  • כל המעטפת במקום אחד – משלב הרעיון, דרך יצירת המוצר ועד שירותי המיתוג והפרסום.
  • ניסיון רב בהפקת מוצרים דיגיטליים מסוגים שונים
  • הוצאה לאור דיגיטלית שלא תגבה מכם אחוזים על מכירות – אתם משלמים רק על העבודה ויודעים בדיוק על מה אתם משלמים עם הסכם עבודה מסודר.
  • מוצרים דיגיטליים נבחרים יופיעו בחנות המוצרים של דיגיטל פרודוקט ויקבלו גם פרגון בעמוד העסקי שלנו ועל ידי כך יקבלו חשיפה נוספת.

באינטרנט הידע שלכם שווה יותר

אם יש סיסמה שיכולה לסכם את היתרונות של מוצרים דיגיטליים על פני מוצרים פיזיים היא שבאינטרנט הידע שלכם שווה יותר. למה הכוונה? שאם תדפיסו ספר פיזי זה נהדר וזה יכול לבנות אתכם כאוטוריטה ואף להיות נחמד מאוד שאנשים יוכלו לקנות אותו כמתנה אותה יוכלו לתת פיזית לאדם אחר – אולם ברמה העסקית הרווח שלכם מספרים אלה יהיה נמוך מאוד עד כדי לא משתלם. כלומר שכיום קשה מאוד להתפרנס ממכירה של ספרים פיזיים ומי שמוציא ספר לאור כיום זה כדי להפיץ בשורה, לבנות לעצמו שם וכד'. זו כמובן רק האמונה שלנו וזה בסדר אם מישהו חושב אחרת. בשורה התחתונה ספר דיגיטלי יעלה לך כסף לעצב, להעמיד, להפיק אבל אחרי ההוצאות הראשוניות יש לך מוצר שתוכלו להרוויח עליו 100% מהמכירה שלו (אולי רק פחות אחוז או שניים לחברת הסליקה). הפקתם קורס דיגיטלי? תוכלו למכור אותו שוב ושוב וללמד אותו מבלי הצורך להיות נוכחים פיזית בכיתה מול תלמידים או להגיע פיזית למקום מסוים. תוכלו למכור את המוצרים שלכם גם כשאתם ישנים ולהרוויח כסף תוך שאתם עוזרים לאחרים.

העבודות שלנו

שאלות ותשובות על שיווק פורסום לעסקים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר

רוצים לפתח מוצר דיגיטלי משלכם? השאירו לנו פרטים ונשמח לעבוד יחד!