קידום אתרים בגוגל

תהליך הקידום

מדוע העסק שלך חייב להתקדם בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל?

קידום אתרים בגוגל הוא ללא ספק ערוץ השיווק הטוב והאיכותי ביותר בשיווק הדיגיטלי. לא אני אומר את זה – אלא מרבית משווקי הדיגיטל בארץ ובעולם. גוגל היא מקור התנועה הגדול ביותר בעולם והגולשים המגיעים מגוגל לאתר שלכם מגיעים אליו לאחר שביצעו חיפוש של מוצר/שירות/נושא מסוים הקשור לתחום שלכם ו/או למה שאתם מספקים. אם אתם עדיין לא משקיעים בקידום אתרים בגוגל אתם אפילו לא מתקרבים למצות את פוטנציאל הלקוחות שיכולים להגיע אליכם מהפרסום הדיגיטלי. אני לא אומר שכדאי להשקיע בהכרח בקידום האורגני או רק בקידום אורגני כיוון שזה תלוי בסוג העסק, באפיון קהל היעד שלכם והיכן הוא נמצא באינטרנט וכו'. למרות זאת, עבור מרבית בעלי העסקים כדאי יהיה להשקיע בקידום אורגני בגוגל ועדיף לעשות זאת עם סוס מנצח.

אנחנו מקדמים את כל סוגי האתרים!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

קידום אורגני נכון עוזר לך להביא יותר לקוחות!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

רוצים להגיע גבוה בגוגל? לחזק את המותג? להביא לקוחות חדשים?

0
אתרים שקידמנו
0
לקוחות חדשים

מה עושים במסגרת הליך קידום אורגני מקצועי?

אסטרטגיית קידום אורגני עשויה להשתנות בין חברה אחת לאחרת. גם אצלי בחברה שלי יש אסטרטגיית קידום עליה אנו מבססים את העבודה עבור האתרים שלנו ושל לקוחותינו, כאשר אנו מבצעים התאמות אישיות בהתאם לצרכיו וציפיותיו של הלקוח, היקף העבודה הנדרש עבורו ועוד. השלד של כל עבודת קידום כוללת בין היתר את הדברים הבאים:

  • מחקר מילות מפתח מקצועי – לאחר שיחת האפיון אתכם ואפיון קהל היעד שלכם, נבצע מחקר מילות מפתח ונבדוק אילו ביטויים הלקוח הממוצע שלכם עשוי לחפש בגוגל. נכין רשימה של מילות מפתח פוטנציאליות, נבחן את התחרות שלהן בגוגל, היקף החיפוש ורמת הכדאיות לקדם אותן. 
  • בניית אסטרטגיה – נכין תוכנית עבודה בהתאם לתקציב הלקוח, הציפיות והשאיפות שלו, מחקר מילות המפתח והאפיונים שביצענו. בשאיפה לחתום על הסכם עבודה מסודר ולצאת לדרך.
  • אופטימיזציה ON PAGE – ביצוע התאמות שונות לתוכן הקיים באתר, לעמודי האתר השונים, בניית היררכיית תוכן, ביצוע בדיקות שונות הקשורות לחוויית המשתמש באתר ועוד. נשדרג מעט את התכנים באתר במידת הצורך, נבצע הרחבה של עמודים רזים בתוכן ועוד.
  • בניית קישורים – ברשותנו אחד משירותי בניית הקישורים המובילים והגדולים בישראל תחת המותג OffPage נוכל לספק לכם קישורים איכותיים ומגוונים שיקפיצו את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל.
  • בקרה ושיפור ביצועים – נדאג לבצע מעקב אחר ביצועי האתר ברמת הכניסות לאתר, התנהגות הגולשים, מיקום האתר בתוצאות החיפוש לביטויים רלוונטיים ועוד. נפיק דו"ח חודשי מסודר ללקוח, נסיק מסקנות ונמשיך תמיד לעשות את המיטב לשפר את התוצאות.

קידום אתרים בגוגל יקר לך? אפשר גם לקדם אתר במחיר שפוי:

קידום אתרים אורגני ידוע כשירות סיזיפי הכולל פעולות רבות שיש לבצע, תכנים שצריך להכין ולהעלות לאתר ומחוצה לו, קישורים שצריך לבנות לאתר שגם עולים כסף וככל שהתחרות גבוהה יותר בתחום בו עוסק הלקוח, כך יידרשו יותר משאבים כלכליים ואחרים על מנת לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש ועוד לעשות זאת בטווח זמן סביר. אפשר גם לקדם אתר במחיר שפוי, בוודאי בתחומים עם תחרות נמוכה יותר. בתחומים עם תחרות גבוהה יותר ניתן לעשות זאת אם מתמקדים בביטויי זנב ארוך וביטויים ממקודים יותר, ביטויים בעלי אופי מקומי ועוד. להצעת מחיר מדויקת המותאמת יותר להיקף העבודה הנדרש עבורכם כדי להביא לכם תוצאות ועדיין לעשות זאת במחיר שפוי שתוכלו לעמוד בו – השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר פה למעלה/למטה בעמוד.

קידום אורגני בגוגל עם ניסים אוחנה:

  • ניסיון רב שנים בתחום הקידום האורגני
  • יותר תוכן וקישורים 
  • עושים שימוש בטכניקות קידום לגיטימיות וחוקיות בלבד ללא קיצורי דרך.
  • שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים 
  • דו"ח חודשי מסודר ללא קשקושים מיותרים

שאלות ותשובות על קידום אתרים בגוגל

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר

רוצים להגיע גבוה בגוגל? לחזק את המותג? להביא לקוחות חדשים?