בנייה וטיפוח נכסים דיגיטליים

תהליך הבניה

נכסים דיגטליים שיוצרים הכנסה

בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו כיום לא פלא שאנשים רבים מתפרנסים כיום מהאינטרנט. זה יכול להיות במגוון רחב של אפשרויות, החל משירותי פרילנסינג, דרך מכירת מוצרים דיגיטליים שלהם, מתן שירותי ייעוץ וליווי ועד לבנייה וטיפוח של נכסים דיגיטליים שונים. אלה יכולים להיות בלוג, מגזין, חנות, עמוד עסקי פופולרי ברשתות החברתיות ועוד. נכס דיגיטלי יכול להיות כל עסק הפועל במרחב הדיגיטלי ומייצר כסף לבעליו. כיום אנשים רבים משקיעים בבניית אתרים ונכסים דיגיטליים שונים מהם הם מייצרים כסף בדרכים שונות: מכירת קישורים ושטחי פרסום, תוכניות שותפים, מכירת מוצרים משלהם (פיזיים או דיגיטליים), הכנסות מגוגל אדס, אאוטבריין, טאבולה ועוד.

אנו יוצרים את כל סוגי האתרים!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

אתר אינטרנט טוב עוזר לך להביא יותר לקוחות!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

רוצים נכס דיגיטלי משלכם? נשמח לבנות עבורכם אחד או יותר : )

0
אתרים חדשים
0
לקוחות חדשים

מה כולל שירות בנייה וטיפוח נכסים דיגיטליים של דיגיטל אססט שלי?

במסגרת שירותי בניה וטיפוח נכסים דיגיטליים תחת המותג שלי Digital Asset תוכלו ליהנות ממגוון שירותים החל משלב האפיון הראשוני של הנכס ובחירת סוג הנכס שתרצו להקים, דרך בדיקת הפוטנציאל הרווחי בנכסים דומים ו/או בשוק הרלוונטי עם קהל היעד הרלוונטי, הקמה ופיתוח הנכס הדיגיטלי כולל תכנים, עיצובים וכל הכרוך בכך ועד לשלב הטיפוח השוטף, הפרסום וקידום הנכס.

מדוע לבנות ולטפח נכס דיגיטלי עם דיגיטל אססט?

  • מעטפת שירותים מלאה שתלווה אתכם לאורך כל הדרך עם גוף אחד שמטפל בנכסים שלכם.
  • כותבי תוכן, מעצבים גרפיים, מקדמי אתרים ואנשי מקצוע מנוסים בתחומים שלהם רק מחכים לעבוד על הנכס שלכם. אין בנאדם אחד שעושה את הכול.
  • נייעץ לכם רק בהתאם לניסיון שלנו. איננו מתיימרים להבין בהכול ובמידה והגעתם אלינו עם רעיון שטרם עבדנו או התעמקנו בו כדי לספק לכם שירות מקצועי ואיכותי בו – נציין זאת בפניכם גם אם זה אומר לוותר על לקוח/פרויקט. 
  • נעבוד בשמחה ובכיף, מכל הלב ותוך ניצול כל הניסיון והמשאבים שלנו כדי לעזור לכם לפתח את הנכסים שלכם ולייצר מהם הכנסות ורווחים נאים. אחרי הכול – יותר נכסים רווחיים עבורכם יאפשר לכם להמשיך לצמוח ולהתפתח עמנו, לפתח עוד נכסים ולהרחיב את הפעילות המשותפת. 

נכס דיגיטלי – האם זה הנדל"ן החדש?

אנשים עושים את החשבון הפשוט: האם להשקיע מיליון שקלים בדירה שמניבה 3000 שח של הכנסה חודשית או להשקיע עשירית מהסכום הזה בשביל אתר אינטרנט שמניב את אותה הכנסה. אם קראתם קצת בבלוג שלי ותעקבו אחריי ברשתות החברתיות תבינו שאני לא כאן למכור לכם אשליות או לספר לכם מעשיות.. אני איש מקצוע בתחום השיווק הדיגיטל שמטפח בעצמו מיזמים דיגיטליים שונים שחלקם מניבים הכנסות נמוכות יותר וחלקם הכנסות גבוהות יותר. אני לא חושב שיש להשוות בין נדל"ן פיזית של דירות למגורים או משרדים להשקעה לבין נכסים דיגיטליים – אבל אם אתם יזמים כמוני המחפשים דרכים מודרניות ונהדרות להרוויח עוד כסף, מוכנים להיות סבלניים, לבנות ולטפח בצורה נכונה נכסים דיגיטליים משלכם – אנו נשמח לא רק לבנות עבורכם את הנכס הדיגיטלי שלכם אלא גם לסייע לכם לקדם אותו, לטפח אותו ולהציע לכם מגוון אפשרויות פוטנציאליות להרוויח ממנו כסף. אי אפשר להבטיח כלום כמובן. בכל מיזם יש סיכוי ויש סיכון, גם אצלי לא כל האתרים מניבים רווחים בכלל או את הסכומים שציפיתי אולם עבור אלה שכן בהחלט אפשר להמשיך ולבסס שכבות נוספות של נכסים והזדמנויות שרק ילכו ויפתחו את העסק 😊

העבודות שלנו

שאלות ותשובות על בנייה וטיפוח נכסים דיגטליים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
תוכן ספוילר
תוכן ספוילר

רוצים נכס דיגיטלי משלכם? נשמח לבנות עבורכם אחד או יותר 🙂