תנאי שימוש ופרטיות

תקנון אתר NISIM OAHAN

אתר NISIM OHANA הינו אתר תדמית המשלב בתוכו גם בלוג מאמרים ואזור חנות לרכישת מוצרי מידע פיזיים ודיגיטליים. האתר מופעל על ידי ניסים אוחנה ומשתף תכנים מסוגים שונים בנושאי יזמות, ניהול עסק, שיווק דיגיטלי על כל נושאיו, התפתחות אישית, מוצרים דיגיטליים, נכסים דיגיטליים ועוד. התכנים באתר עשויים להיות מנוסחים בלשון יחיד/רבים, זכר/נקבה, מטעמי נוחות בלבד ומיועד לכל אדם באופן שווה. התכנים באתר הינם מניסיונו של ניסים, כותביו או מומחים המעלים כתבות אורח מקצועיות לבלוג באתר. כל רכישה לשירותים או המוצרים המפורסמים באתר יהיו בהתאם לתקנון זה ולתקנון הייעודי של חברת הבת של ניסים המספקת את שירותיה עבורכם. לכל שאלה, מענה, טענה, הערה או הארה צרו קשר באחת הדרכים המוצגות באתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

עמודי שירות:

באתר מציג מספר שירותים עיקריים אותם מספק ניסים ללקוחותיו באמצעות חברת מיריקלס שבבעלותו ו/או באמצעות חברת בת/אתר המוצג בשם אחר הפועל מטעמו ושמו הוצג באתר או בהתכתבויות אישיות עם ניסים בנושא. נשמח לסייע לכם בכל נושא הקשור לשירותינו, לספק לכם שירותי מיתוג ושיווק דיגיטלי מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים הוגנים תוך שימוש במתודות עבודה יעילות וכלים טכנולוגיים מתקדמים לצד כוח אדם איכותי. 

בלוג מאמרים:

תחת תפריט הקטגוריות שבתפריט הראשי תמצאו את מגוון קטגוריות התוכן באתר. בלוג המאמרים זהו הלחם והחמאה של האתר, לב ומרכז הפעילות של ניסים אוחנה כאשר לנגד עיניו עומדת השאיפה לחלק ערך רב לקוראיו. על כן תמצאו מידע שימושי רב בקטגוריות ותוכלו לבחור בקטגוריית המאמרים המעניינת אתכם ביותר או לקרוא מאמרים כרצונכם במגוון קטגוריות. מאמרים חדשים עולים לאתר מדי שבוע וניתן גם לפרגן בשיתוף לתכנים שנהניתם ולמדתם מהם ואף להגיב בתחתית המאמר, לשאול שאלות ועוד.

מרכז הלימוד:

מרכז הלימוד באתר הוא אזור החנות בו תוכלו לרכוש מוצרי מידע שונים, רובם דיגיטליים, חלקם פיזיים. בין היתר: קורסים, ספרים, דיסקים, פודקאסטים ועוד. חלק מהמוצרים ניתנים לחלוקה בחינם בתמורה להשארת פרטים בעמוד הרלוונטי באתר. אחרים ימכרו בתשלום באמצעות העברה בנקאית, כרטיס אשראי, BIT או PAYPAL. לכל שאלה בנושא התשלומים באתר או עבור מוצרי האתר אנא צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

מחירים, מבצעים וחשבוניות:

המחירים באתר עשויים להשתנות מעת לעת, כך גם מחירי המוצרים בעמודים חיצוניים בבעלות ניסים והמשווקים על ידו. המחירים באתר הינם לפני מע"מ. החברה שומרת לזכותה את האפשרות לשנות את המחירים כראות עיניה. רכישה בתשלומים עשויה לגרור ריבית סליקה של חברת האשראי. 

חשבוניות יונפקו עבור הלקוח באמצעות חברת מיריקלס שבבעלות ניסים אוחנה ויישלחו במייל ללקוח. אלה מופקות באמצעות שירות ICOUNT. 

שירות לקוחות:

נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך. תוכלו למצוא מידע נוסף אודותינו בתפריט האודות באתר וליצור קשר במגוון דרכים. 

אבטחת מידע ופרטיות:

אתר NISIM OHANA יעשה כל שביכולתו לשמור על פרטי המשתמשים הרשומים באתר, לרבות משתמשים המבצעים רכישות למוצרים באמצעות טפסי התשלום המוצעים באתר. לכל טופס שנראה לכם חשוד אנא צרו עמנו קשר תחילה ונשמח לוודא שאכן מדובר בטופס אמין מטעמנו. לא נמסור את פרטיכם בעת ההרשמה לתפוצה או באחד הטפסים באתר לאף גורם שלישי וכי השארת הפרטים מהווה הסכמה להצטרפות לתפוצה של ניסים אוחנה וקבלת מיילים ועדכונים במסגרת הפעילות השוטפת (תוכלו כמובן להסיר את עצמכם בקלות ובאופן חד צדדי בכל מייל). רשימת התפוצה תופעל באמצעות שירות שלח מסר. 

קניין רוחני ושיפוי:

כל התכנים והמוצגים באתר יהיו בבעלות ניסים אוחנה או חברה מטעמו. תכנים, סרטונים ומוצגים אחרים שאינם בבעלות ניסים אוחנה יקבלו קרדיט מתאים ו/או יקבלו את הסכמתו של המומחה שהתוכן שלו יוצג באתר. לכל חשד בנושא העתקה של תוכן או שימוש בתוכן שאתם טוענים שהוא שלכם אנא צרו עמנו קשר כדי לבדוק הנושא. במקרים מסוימים תיתכן העלאת פוסטים אורחים על ידי מומחים שונים לבלוג ולכן נשמח אם תאירו את ענינו בנושא להסרת התוכן המדובר באתר.

המשתמש באתר מסכימים לפצות, לשפות ולהגן על חברת מיריקלס ועל ניסים אוחנה, מנהליה ו/או עובדיה מפני כל תביעה או דרישה, לראות הוצאות ושכר טרחת עורך דין וכן הוצאות שונות שקשורות לפעילות שאינה על פי תקנון זה. הגולשים בלבד יהיו אחראים לאינטראקציה עם אתרים חיצוניים המוצגים באתר זה ומשחררים את החברה מכל תביעה או דרישה הקשורה לפעילות, לספק או למוצרים/שירותי הספק בהתאם לכל דין.

הצהרת נגישות:

החברה עושה ככל שיכולה להתאים את האתר, התכנים והשימוש בו לכל אדם באופן שווה, לרבות אנשים בעלי מוגבלויות להם זכויות שוות. לרשותכם עמוד הצהרת נגישות לפרטים נוספים וכן יישום נגישות המוצע בכל עמודי האתר ומאפשר לכם לבצע שינויים בפונט, קישורים, גודל הכתב וצבעי האתר על מנת להתאימו להעדפותיכם. נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך.