בואו להכיר את ניסים אוחנה

היי חברים!

אני ניסים אוחנה, נשוי באושר לטליה היקרה, אב גאה לאמילי המתוקה ואבא מאמץ למילקי הבורדרית הנסיכה שלנו. את דרכי בעולם השיווק הדיגיטלי ובאינטרנט בכלל התחלתי בערך בשנת 2006. 

איך הגעתי לשיווק הדיגיטלי?

בואו נאמר שלא גדלתי עם כפית של זהב בפה וכך גם הוריי שעבדו חיים שלמים כדי לשרוד, התקשו להתקדם בדרך עצמאית בעסק שהיה להם ונאלצו לאורך רוב חייהם לחיות כשכירים, להתקיים ממשכורות לא גבוהות במיוחד ולהתגלגל מהלוואה אחת לאחרת כדי לשמור על קורת גג ומשהו לאכול לי ולאחותי. בזכות מאמציהם הרבים לאורך השנים אחותי ואני לא חיינו ברחוב ולא היינו רעבים ללחם. אני כן זוכר שלאורך שנים היינו מקבלים סיוע כלכלי, חבילות מזון עד הדלת ואלה הובילו שבגיל מאוחר יותר אני התחלתי גם לפעול ולתרום בעצמי (תוכלו לקרוא על כך בהרחבה בעמוד אודות -> תרומה לקהילה ולהשתתף גם אם תרצו). בגיל 16 לערך, כשעברנו לגור בצפון הארץ לאחר ההתנתקות, ההורים קנו לי מחשב וחיברו אותנו לאינטרנט. זו הייתה אהבה ממבט ראשון. האינטרנט היה עבורי מפלט מהקשיים שחוויתי אז באותה תקופה בבית הספר, באובדן החברים שהיו לי שנשארו לגור בדרום ובכלל בבדידות שהרגשתי באותה תקופה. 

התנסיתי בכל דבר אפשרי: מלהקים דפי נחיתה בעצמי, ליצור ספרים אלקטרוניים ומוצרים דיגיטליים שונים, למכור אותם לאנשים בחו"ל (כי בארץ זה לא היה מפותח אז) עם האנגלית 2 יחידות שהייתה לי אז, התנסויות בתוכניות שותפים, גוגל אדסנס ועוד. בשלב מאוחר יותר התנסיתי בשיטות שיווק נוספות, קידום אורגני בגוגל, פרסום ממומן ועוד. איני מתיימר להיות מומחה באחד השירותים האלה – הניסיון שצברתי מלווה וילווה אותי ואני שוקד בלימוד מדי יום אך לשמחתי יש אנשי מקצוע נהדרים, מקצועיים ומנוסים העובדים עמי ומספקים ללקוחותיי את השירותים הנדרשים כדי לאפשר לי לעזור לאותם אנשים לייצר לעצמם הכנסה, לפתח אתרים מדהימים ולצמוח בעולם העסקים. 

רגע המפנה עבורי היה שתוך 4 שנים בלבד ההורים בזבזו את כספי הפיצויים שהיו מיועדים לבניית הבית החדש שלנו (לקח 4 וחצי שנים רק כדי לקבל את אישור הבניה שלו) והמצב הכלכלי החל להתדרדר. על מנת לעזור להם כלכלית ובמקביל להתחיל לפתח את הדרך העצמאית שלי התחלתי לעבוד יותר ברצינות במקביל לצבא ולאחר מכן, על מנת לקדם את העסק שלי ולייצר הכנסות אונליין. עבדתי כשכיר במקומות שונים ולא פעם סבלתי מההתנהגות של המנהלים כלפיי למרות שנתתי להם את הנשמה שלי. החלטתי שאני מפסיק לעבוד בשביל לקדם אחרים ומתחיל לקדם את העסק שלי. כיום אני יכול לעזור לעצמאיים, בעלי עסקים שונים וגם אנשים שטרם החלו את דרכם היזמית לעשות את הדרך בצורה נכונה וטובה יותר, כאשר אני משתדל לעזור להם להימנע מהקשיים שאני חוויתי בתחילת הדרך, לעזור להם לבנות אופי חזק יותר ויזמי יותר וכמובן להיעזר בכוח העצום של האינטרנט על מנת למתג ולקדם את העסק, לבנות בסיס גדול ומוצק של לקוחות ולצמוח בהדרגה. 

הסלוגן שאני הולך איתו בחברה שלי אומר "הופכים את החזון למציאות" אך צריך לזכור כי ניתן לעזור רק למי שרוצה לעזור לעצמו. הכול מתחיל בהחלטה אחת קטנה – אך לאחר מכן תצטרכו בכל יום לבחור בעשייה והתמדה, ללמוד כיצד לדרבן את עצמכם, איך להתפתח, איך להשקיע את הזמן והמשאבים הנדרשים – אף אחד לא יעשה את זה עבורכם. אני לא מנטור, לא גורו ולא מתיימר להיות אך בהחלט אוהב ללוות בעלי עסקים קטנים, פרילנסרים ואנשים הרוצים לייצר לעצמם הכנסה גדולה ומכובדת ולקדם את העסק שלהם באמצעות האינטרנט.

מה אתם יכולים לצפות מהאתר שלי?

באתר שלי תמצאו מידע אודות השירותים שאני מספק, תמצאו בלוג מאמרים איכותיים מלאים מדריכים, טיפים, ראיונות עם מומחים וסקירות של כלים מתקדמים המשמשים בעלי עסקים באינטרנט. תוכלו גם למצוא את מרכז הלימוד שלי שם אני משתף ספרים, דיסקים וקורסים דיגיטליים ופיזיים שלי שתוכלו לקנות או לקחת בהם חלק.

אני מאחל לכם שפע, בריאות והצלחה בעסקים ובחיים וכמובן אשמח להיות חלק מהדרך שלכם ומההצלחה שלכם. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלי והפרנסה שלי בסופו של יום כך שתהיו בטוחים שאעשה ככל שביכולתי ובניסיוני לייצר לכם תוצאות. בין אם אתם רוצים לקרוא מאמרים, לצפות בסרטונים, לקבל טיפים או להתעניין בשירותים שלי – אני אשמח אם תגלשו קצת באתר ותיהנו מהמידע הרחב בו. אני כמובן גם מזמין אתכם לשתף תוכן שאהבתם ולהגיב לתכנים השונים על מנת שאוודא שאכן התוכן לטעמכם ואם יש עזרה נוספת באותם נושאים שתרצו לשאול ולברר מידע. מה שלא אדע לענות עליו אני מבטיח לפנות לחבריי הקולגות ולגייס עבורכם תשובה מספקת ומסייעת.

אוהב אתכם ותודה רבה שאתם עוקבים אחר התכנים שלי בבלוג וברשתות החברתיות. זה לא מובן מאליו!

ניסים אוחנה